Celé portfolio„Odhalte PODVOD, LEŽ a NÁTLAK“ Kontramanipulační techniky - HLADINA ALFA - Semináře, školení, konference, firemní filantropie, emoční inteligence, produkce, marketing

Zjišťování zákaznické spokojenosti je nejzákladnějším předpokladem k udržení zákazníků.
Cílem semináře je prakticky vytvořit work flow procesu Customer Satisfaction (CuSa).

CÍL SEMINÁŘE: Účelem tréninku je rozpoznat manipulativní chování a bránit se mu, pochopit nutkání manipulátora a předcházet jeho útokům. Z neverbální komunikace se naučíte odhalit nepravdivou komunikaci, odhalíte manipulativní prvky a typy manipulativního chování, objevíte případné důvody pro manipulaci (v práci, ve vztazích, v médiích, v politice, náboženství i obchodě).

ZISK: Naučíte se být jistější ve vypjatých rozhovorech, nepodléhat útokům a nenechat se zatlačit do kouta. Pochopíte neverbální složku komunikace manipulátora a budete ji umět rozeznat. Dozvíte se, jak se jí bránit a nebýt sami manipulátory a proč je manipulace tak účinná.

https://www.hladinaalfa.cz/wp-content/uploads/2019/11/waters_s.jpg
POPTEJTE










https://www.hladinaalfa.cz/wp-content/uploads/2020/03/logomensibile.png

Sledujte nás

https://www.hladinaalfa.cz/wp-content/uploads/2020/03/logomensibile.png

Sledujte nás:

Kontaktujte nás

REGUS, Holandská 2, Brno – Heršpice
REGUS, nám. I.P. Pavlova 5, Praha 2

Máte jiné přání?

Všechny kurzy dokážeme přizpůsobit na míru. Ozvěte se nám a domluvíme se.

Copyright © HLADINA ALFA

Copyright © HLADINA ALFA

X