Patrik Pejsar uplatňuje svou originální kreativitu v práci s obchodními klienty na multimilionových designerských projektech a zároveň ve své hudebně dramatické tvorbě. Používá a školí Design innovation a zároveň pomáhá tvůrčím lidem znovuobjevit potlačenou kreativitu. Kombinuje své dlouholeté mezinárodní marketingové a obchodní zkušenosti s postupy hudební improvizace, dramatické tvorby a psaní textů. Integruje myšlenky a praxi z široké škály oborů přes marketing, řízení moderních a inovativních firem, retoriky, storytellingu, dějin dramatu a designu, práci v moderním prostředí sociálních sítí a kolaborace při kreativních workshopech. Vychází ze svých zkušeností práce pro gigant spotřebního zboží Unilever, reklamní agenturu Ogilvy and Mather a prácí pro inovativní firmu Eyelevel kde má na starostí startování nových projektů a nových klientů. Zároveň vydává vlastní texty a vystupuje s improvizačním recitálem. Nejraději nachází přesahy mezi obory, například když učí jak využít Rap a Beatbox pro skokovou změnu ve veřejném vystupování.