Sdílej tuto stránku

Jak zjišťovat spokojenost zákazníka

Cíl semináře: Praktické vytvoření work flow procesu Customer Satisfaction (CuSa)

OBSAH:

  • Co to je Zjišťování  Customer Satisfaction (= CuSa) a pro koho jsou určeny výsledky
  • Sestavení dotazníku CuSa
  • Zvolení hodnotící škály (metriky), výběr zákazníků, určení správného respondenta
  • Harmonogram dotazování CuSa a kdy dotazování CuSa provádět
  • Vyhodnocování jednotlivých dotazníků a celoroční vyhodnocení
  • Nácvik praktické ukázky, jak vypadá pohovor CuSa v praxi
  • Jak sestavit pyramidy loajality stávajících i potencionálních zákazníků?
  • Co je cílem sledování zákaznické spokojenosti ve Vaší firmě?
  • Na jaké problémy si zákazníci v souvislosti s dotazováním nejčastěji stěžují?
  • Na co si nejčastěji stěžují dotazující se?
  • Jak vytvořit hodnotící škálu?
  • Jak určit správného respondenta, který Vám přinese kýžené informace?