Sdílej tuto stránku

Emoční inteligence při práci s klienty

Cílem kurzu je seznámit se s  praktickým významem a uplatněním emocionální inteligence a poskytnout návod, jak ji úspěšně využívat a rozvíjet.

Na tomto semináři si můžete uvědomovat jak emoce ovlivňují prožívání a myšlení, porozumíte psychologii emocí. Zjistíte, nakolik využíváte klíčové kompetence emoční inteligence. Pochopíte, jak emoce ovlivňují způsob, jakým komunikujete s ostatními. Zlepšíte svou schopnost komunikovat citlivě, efektivně a naučíte se jak předcházet konfliktu. Inspirujete se, jaký přínos může mít vědomá práce s emocemi pro osobní rozvoj.

Program

Co je emoční inteligence a jaké jsou její složky •  kdy emoce pomáhají a kdy škodí • emoční inteligence v práci a řízení • význam schopností vnímat, vyjadřovat a tlumit emoce • ovlivňování a tvorba emocí • emocionální inteligence v komunikaci • empatie a naslouchání • jak rozvíjet a využívat emocionální inteligenci na pracovišti, doma i v kolektivu přátel.

Rozdělení jednotlivých částí semináře a procentuální zastoupení jednotlivých částí:

Výklad 30% Interaktivní metody 25% Příklady a příběhy 10% Zpětná vazba 15% Sebereflexe 10% Hry a modelové situace 10%

Detaily Maximální počet účastníků: 15 osob  Seminární den (6-7 hodin), 6 výukových hodin á 50 min, 5 desetiminutových přestávek, 30 minut přestávka na oběd

KOMPLETNÍ NABÍDKU ŠKOLENÍ NAJDETE ZDE. REFERENCE ZDE.