Sdílej tuto stránku

Business Relationship Management (vztahy se zákazníky)

Cílem semináře o řízení vztahu se zákazníky je popsat a nastavit fungující proces – tzv. work flow v dané organizaci/instituci.

Témata:

Systematicky budovat velmi dobré vztahy se zákazníky
• Snažit se u  VIP zákazníků, aby se stali vašimi „advokáty“, aby vás doporučovali dále (jak na dobré reference)
• Jak zákazníky, které jste ztratili, dotázat na důvod, jak zabránit, aby se chyby neopakovat a zda je možné předcházet jim
• Všechny stížnosti zákazníků  průběžně zaznamenávat y a projednávat včetně návrhů na zlepšení, jak o tomto informovat firmu
• Jak jednat se zákazníky o dosažených výsledcích, výkonnosti týmu, jejich požadavcích na rozsah, cenu a podmínky služeb – jak reagovat na jejich požadavky na změnu!

Probereme účel a smysl procesu, reálné a měřitelné výsledky.

Popíšeme si univerzální hodnoty důležití pro zákazníka v různých segmentech.

Nastavíme kritéria efektivity a měření procesu.

Stanovíme, co by měla obsahovat výroční zpráva v této oblasti.

KOMPLETNÍ NABÍDKU ŠKOLENÍ NAJDETE ZDE. REFERENCE ZDE.