Sdílej tuto stránku

Aktivní telemarketing – Váš Trojský kůň

„Aktivní telemarketing – Váš Trojský kůň“  – seminář je určen obchodním manažerům a pracovníkům, kteří používají denně telefonní kontakt s klienty jako nástroj prezentace svých produktů či služeb.

Cíl semináře: vést telefonní hovor s lidským přístupem a přitom jasným cílem, umět klienta zaujmout, překonávat námitky klientů, nenechat se odradit neúspěchem a umět prodat, zjistit spokojenost.

Obsah semináře: Specifika telefonní komunikace, jak se na telefonní hovor připravit, 4 základní zásady telefonního hovoru, hlas jako komunikační nástroj, parametry vokální komunikace, Vaši slovní paraziti a hlasová hladina, jak aktivně naslouchat, kdo a na jakých principech vede telefonní hovor? Nejčastější chyby v aktivním telemarketingu. Problémy  a vyjadřovací styly v telefonní komunikaci. Cvičení na pozitivní a negativní formulace. Cizí a odborné výrazy. Prevence stresu při telefonování. Prodejní pyramida telemarketingu. Fáze telefonního hovoru. Jaký typ pozornosti volaný potřebuje. Aspekty ovlivňující úspěšnost telefonního hovoru. Jak na námitky klienta, aktivní nácvik. Jak rozklíčovat červené a zelené nákupní signály, postupy k uzavření obchodu.

Rozdělení jednotlivých částí semináře a procentuální zastoupení jednotlivých částí:

Výklad 30% Interaktivní metody 25% Příklady a příběhy 10% Zpětná vazba 15% Sebereflexe 10% Hry a modelové situace 10%

Detaily Maximální počet účastníků: 15 osob  Seminární den (6-7 hodin), 6 výukových hodin á 50 min, 5 desetiminutových přestávek, 30 minut přestávka na oběd

KOMPLETNÍ NABÍDKU ŠKOLENÍ NAJDETE ZDE. REFERENCE ZDE.